Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym funlandbri.pl prowadzony przez FunLand Bri GABRIELA BARCIK ul. Jana Pawła II 27,
    34-331 Rychwałdek.
  2. Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
    a. Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym funlandbri.pl Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca,
    b. Sprzedawca – FunLand Bri GABRIELA BARCIK ul. Jana Pawła II 27, 34-331 Rychwałdek NIP:5532593919
    c. Sklep – sklep internetowy utrzymywany przez Sprzedawcę w domenie funlandbri.pl
    d. Konsument – w myśl ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny – Użytkownik, który jako osoba fizyczna dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
    działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, są również przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, zawierający umowy niemające charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanych przez nich działalności,
    e. Konto Użytkownika– konto w Sklepie, przypisane do danego Klienta, zawierające dane podane podczas rejestracji,
    f. Regulamin– niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami.
  3. Sklep oferuje sprzedaż detaliczną zabawek
  4. Szczegółowe informacje o produktach znajdują się na stronie internetowej funlandbri.pl, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym Sprzedawcy.
  5. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą drogą pocztową na adres wskazany w punkcie 2b oraz drogą elektroniczną na adres e-mail:  funlandbri@gmail.com

§2 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI

  • Artykuły oferowane przez internetowy sklep FunLandBri są nowe. W przypadku otrzymania produktu z wadą fabryczną klientowi przysługuje rozszczenie reklamacyjne zgodnie z
    przepisami prawa i warunków reklamacji
  • By móc złożyć zamówienie przez Sklep Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:
    a. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu,
    b. posiadać dostęp do poczty elektronicznej,
    c. korzystać z przeglądarki internetowej (zaleca się korzystanie z najnowszej wersji),
  • Sklep internetowy udostępnia usługi elektroniczne w postaci:
    a. rejestracji Konta i utrzymania Konta Użytkownika,
    b. formularza zamówienia,
    c. formularza kontaktowego
  • Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
     Umowa zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
      Ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.
     Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Sklepu z wykorzystaniem Formularza zamówienia (bez rejestracji) lub przy pomocy Konta
    Użytkownika.

 Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujące go produkty w Sklepie poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku. Po zakończeniu wybierania produktów, Klient przechodzi do zakładki, w której określa sposób dostawy produktów i płatności za nie.
 Kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę ” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
 Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Klienta są niezgodne z prawdą.

§4 TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Klient może dokonać płatności za zamówienie poprzez system płatności elektronicznych, przelew bankowy lub płatność przy odbiorze (w przypadku opcji dostawy kurierem).
  2. Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie do 3 dni roboczych od dnia dokonania zakupu.
  3. Dostępne karty płatnicze którymi można realizować płatność: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic.
  4. Dostępne metody płatnicze: BLIK, Przelew natychmiastowy, PayU, PayPo, Płatność za pobraniem 

§5 SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY

  1. Klient ponosi koszty dostawy zamówionych produktów do miejsca przeznaczenia.
  2.  Opłaty za dostawę produktów są podawane w panelu oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
  3. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy produktów:
     przesyłką kurierską InPost Paczkomaty 24, InPost Kurier
  4. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar na koncie Sprzedawcy (albo, w przypadku płatności kartą płatniczą,
    od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności).

§6 Zwroty i reklamacje, odstąpienie od umowy

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Pośrednikiem za pośrednictwem Sklepu,
    w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz najpierw skontaktować się z nami: kontakt@funlandbri.pl
  3. Po kontakcie protokół odstąpienia/formularz zwrotu otrzymasz mailowo lub jest do pobrania na samym dole regulaminu
  4. Należy wypełnić protokół odstąpienia (formularz zwrotu) i przesłać go e-mailem lub dołączyć do przesyłki zwrotnej.
  5. Produkt odeślij w stanie niezmienionym, z pełnym wyposażeniem wraz z dowodem zakupu na adres podany na stronie funlandbri.pl.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek.
  7. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i akceptacji zwrotu.
  1. W przypadku wad towaru klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty zakupu.
  2. Aby złożyć reklamację:
  • Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: kontakt@funlandbri.pl
  • Należy wypełnić protokół reklamacyjny (znajduje się na samym dole regulaminu), zawierający dane klienta, numer zamówienia, opis wady oraz zdjęcie produktu, i wysłać go na nasz adres e-maila lub dołączyć do przesyłki zwrotnej
  • Produkt musi być kompletny, wraz z dowodem zakupu.

Firma rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje nowy produkt lub zwrot pieniędzy.

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Pośrednik oraz Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz
    Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu.
  2. Pośrednik zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy
    powszechnie obowiązującego prawa polskiego.